چشم

روزی دختری بود که خیلی احساس می کرد عاشقه

 او دوست پسری داشت که اونو خیلی دوست داشت ....

ولی دختر کور بود ..دختر می گفت

اگه من چشمام رو داشتم همیشه و تا ابد

عاشق دوست پسرم می موندم ....

یه روزی یکی نفر چشماشو به دختر هدیه میده

و دختره بینایی شو بدست میاره ....

میاد پیش دوست پسرش می بینه اون کوره بهش میگه ..

برو من دیگه تو رو نمی خوام دوست ندارم....

دوست پسرش با صدای غم گرفته و دلشکسته می گه ...

باشه من میرم ...

ولی مواظب چشمام باش عزیزم ....

تورا

چشم‌هایت
            دوست من
   پنجره‌های روحت هستند.
          در آنها به تماشا می نشینم
اندوهت را
         زنده بودنت را
                  خستگیت را
     اشتیاقت به عشق را
      وفادار‌یت را
           هراست را
      امیدت را
                خوشی زندگیت را
            چشم‌هایت
      دوست من
          پنجره‌های روحت هستند
     در نگاهت
      کشف می‌کنم
    تو را .
دوستدار شما..

جملاتی از بزرگان

وقتی درباره دیگران قضاوت می کنی، آنان را تعریف نمی کنی، خودت را تعریف می کنی

 
دروغ فایده ای ندارد و یکی از عوامل شکست در روابط است. هیچ

چیزی ویرانگرتر از این نیست که متوجه گردیم کسی که به او اعتماد

 داشته ایم ، عمری فریبمان داده است 
 


پرندگان هرگز در غارها نمی خوانند ، و همچنین انسانها. ما آزاد خلق

 شده ایم و عشق را بدون اجبار حق خود میدانیم . هر نوع دیگرش

 تقلبی است ، تازه اگر تحریف عشق نباشد
 


خوشبختی ما تا حد زیادی به وقار و شخصیت ما مربوط می شود. بدون

 احترام به خود ، بدون احساس ارزشی برای خود که از بدو تولد حق

ماست. توان دادن و گرفتن همه چیز را از دست میدهیم ،

 حتی موهبت بزرگی همچون عشق را
 


روزی که به خاطر فردایش زیسته شود ، همواره با یک روز تاخیر دریافته خواهد شد

دوستدار شما امیر.. یا حق