اس ام اس دلتنگی جدید 91

سلام دوستان عزیز اگه خوشتون اومد نظر یادتون نره ها


************************************************


دلـم

یک مـزرعــه مـیخـواهـد
یک تـو
یک من
و گندم زاری طلایـی رنگ
کـه هــوایـش آکنده بـا عطر نفـس هـای تـو بـاشد


نـــبودنت
داغم می کند!
آنقدر که جای همه ی روزهای آخر سال
بی آتش
می سوزم ...


می ترسم ازآن روزی که بغض آسمان بترکد ومن تنهای تنهازیرباران قدم بزنم،بدون دستهای تو


دون اینکه " مار" ی در کار باشد
مزه ی "زهرمار" را میچشم!


اشکهایم که سرازیر میشوند...... دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت


دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه
هر جا نگاه می کنی می بینیش


این روزها همه به من می گویند بالای چشمت ابروست...!.
همه فهمیده اند جای تو خالیست..!



از میان تمام بازی های کودکانه
تنها” یادم تو را فراموش “را خوب بلد بودی


صورت مسئله را حل نکردی،بازهم پاکش کردی،فکر نکردی دل را بانیش کلامت نابود کردی


آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود 
چشم خواب آلودش را مستى و رویا نبود 
لب همان لب بود اما بوسه اش گرمى نداشت 
دل همان دل بود اما مست و بى پروا نبود...


ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانند و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ


ممنون که نمى پرسى حالت چطور است تا مجبور نشوم دروغ بگویم که خوبم!


چقدر باید بگذرد؟؟ تا من در مرور خاطراتم وقتى از کنار تو رد مى شم تنم نلرزد ... بغضم نگیرد ...



یادت ای دوست به خیر 
بهترینم خوبی؟؟؟ 
خبری نیست ز تو ! 
دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه دنیا تنگ است 
یادت ای دوست به خیر...

دلتنگی ﺑﺪﻧﻴﺴﺖ ، ﻳﺎﺩﮔﺎﺭﻯ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻭ ﺩﻭﺭﻧﺪ.


وقتی با کامیون عشقت از سربالایی پیچ دل ما بالا میرفتی , میدونستم چیزی جز گرد و غبارت واسه ما جا نمی مونه

من دلم تنگ کسی است... 
که به دل تنگی من 
می خندد...!

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش می شد که تو را می دیدم.


کاش میشد وقت رفتن چشم هایم را کنار تو بگذارم تاکه درحسرت دیدارت نمانم


به او گفتم: غمگین ترین ترانه را برایم بسرا. چشمانش رابست و آرام آرام گریست....گریست....

کسى چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم از دیدن کسى که تنها لباسش شبیه به "تو" بود


دورى یعنى فراق 
فراق یعنى دلتنگى 
دلتنگى یعنى تو 
تو یعنى همه ى دنیاى من

**********************************************

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://mamaei86.blogfa.com

سلام عزیزم.مرسی که به یادمی.
فدات عزیزم.
بوووووووووووووس

نفس یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام ساده و زیبا بود
سپاس

haniye یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://alonee-hani.blogfa.com/

salam doostam bebakhshid naboodam
mer30
neveshteha toam aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد