بازم بوسه

                             بوسه اسم است..................چون عمومی است

 بوسه فعل است..................چون هم لازم است هم متعدی

 

تعجب است...چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند بوسه

 

بوسه ضمیر است...چون از قید انسان خارج  نیست بوسه حرف

 

                           بوسه حرف ربط است...چون 2 نفر را به هم متصل می کند

 

          

        بوسه یعنی وصل شیرین دو لب                     بوسه آغازی برای ما شدن

      

 

  خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما

 

 

             وقتی وایسی  میاد رو سرت میشینه

 

چه با گذشتی تو  که از من هم گذشتی****   

 

سعی می کنم پستی که میزارم..... از نظر خودم بهترین باشه

 

واسه همین دیر اپ می کنم این وبلاگه مخصوص این ماهه  ضرر نمیکنی بری خوشحال

 

 میشم نظرتو اونجا هم ببینم         http://khodsazi.blogsky.com

 


 

 

 

رنج

                     
( جوهر عشق رنج بردن برای چیزی و پروردن آن است  یعنی عشق
 
و رنج جدایی نا پذیر است .آدمی چیزی را دوست دارد که برای آن رنج
 
برده باشد و رنج چیزی را برخود هموار می کند که عاشقش باشد.)( اریک فروم)
 

همیشه یادتان باشد کسانی هستند که شما را مشتاقانه دوست دارند

 

 اما هنوز نمی دانند که چگونه احساساتشان را بیان کنند یا نشان دهند.

 

من برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند افسوس که قصه

 

مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود و یکی نبود

َA..$$..M

 

بو سه عشق........

{ بیا تا با بوسه ات همه دردها ، از زانوی خراشیده گرفته تا قلب شکسته ام ، درمان شود } 

دوست دارم تو را نظاره کنم                   زیر پایت پر از ستاره کنم

 گر بپرسند نازنینت کیست                     دوست دارم به تو اشاره کنم !!!