به نام حضرت عشق

          ما دلشدگان خسرو شیرین پناهیم

 

            ما کشته ی آن مهرخ خورشید کلاهیم
 
            ما از دو جهان غیر تو ای عشق نخواهیم
 
            صد شور نهان با ما   تاب و تب جان با ما
 
            در این سر بی سامان  غم های جهان با ما
 
               

    سلام  سلام   سلام

           

 

سلامی  بعد از 54 روز به همه دوستای که  واسه سلامتی مریضها ومن دعا کردن

 

بادعاهای شما دوستان دوباره قسمت شد بیام اینجا... تا بتونم وبلاگهای قشنگتونو ببینم

 

پس من هم  دعا میکنم واستون تو این شب روز عید به بهترین آرزوهاوخواسته هاتون

 

 برسین .خدا رو خیلی شکر میکنم اراین بابت که دوستاهای خوبی مثل شمادارم

 

از رضا گلم که این مدّت خیلی کمک حالم بود تشکر می کنم.

 

ببخشین دیگه قلم نوشتاریم خوب نیست

 

زمستون خوبی براتون آرزو میکنم..........!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 www.hamtaraneh.comwww.hamtaraneh.comwww.hamtaraneh.com دوستدار شما امیر  www.hamtaraneh.comwww.hamtaraneh.comwww.hamtaraneh.com