تصادف اقا امیر ****

سلام ....با دعاهای شما خدا.......

 

 امیر دوباره داد..... دیشب آوردنش خونه... حال روحیش

 

خوب نیس پاشم تا زیر لگنش گچ گرفتن...واسه سلامتی

 

کامل دعا کنید واسش >ممنون.. ....

رضا..

 

تصادف اقا امیر ****

سلام رضا هستم پسر عموی امیر...................................

 

 الان چند روزه امیر تصادف کرده رو تخت

 

بیمارستانه واسه سلامتیش حتما دعا کنین

 

دوشب بیهوش بوده تازه بهوش اومده....تو روخداواسه

 

دوستتون وپسر عموی من دعا کنید .

 

 واسه همه مریضا دعا کنید. 

 

 

انتظار به سر رسید ** آپی دیگر !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

 ********* کمی بیشتر نگاه کنید *******

 

 

با این روش شادی بیشتری را به خود و کسی که به تازگی با او آشنا می شوید ، ایجاد می کنید .
 
بعد از اتمام حرف های تان ، قبل از آن که زاویه دید تان را تغییر دهید ، یک یا دو ثانیه بیشتر به
 
چشمان آن شخص نگاه کنید . او سنگینی نگاه شما را روی خود احساس و به شما نگاه می کند .
 
 هر دوی شما احساس هیجان می کنید . این کار مانند یک نئون چشمک زن عمل می کند که روی
 
 آن نوشته : ((ما واقعا یکدیگر را درک می کنیم ، به عقیده من تو فرد خاصی هستی!))
 
 
برای این که لحظات یکنواخت را به دقایقی استثتایی تبدیل کنید ، با هر کسی
 
 که حرف می زنید ، سعی کنید ، تماس چشمی خود را طولانی تر کنید.
 
 
** نکته   :::               ************
********* *****
 
                     هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم
.!!!؟؟
 

                           ************ ********* ******
اگه دیرآپ کردم ببخشین دیگه