رمز موفقیت

به خاطر آورید که شفا یک شبه پیش نمی آید و فرآیندی مداوم گاه
 
 شاید ناراحت کننده و گاه دردناک اما در
 
 زندگی کمتر ماجرایی مجذوب کننده تر و پاداش دهنده تر از شفاست .
 
به فرآیند خود اعتماد کنید .
 
و به آن فضا و زمان بدهید تا به موعد خود شکوفا شود .
 

 

به انتظار عیادت که دوست می آید
 
خوشست بر دل رنجور عشق ، بیماری 
                                                       ? سعدی  ?

دوست داشتن

Upgrade your email with 1000's of emoticon
 icons Upgrade your email
 with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

 
از دوست داشتن گفتم ازمن بیزار شدی . ازعشق گفتم از من متنفر شدی . از  
 
 ماندن گفتم ازمن دور شدی تو ای دوست بیا به من بیاموز چگونه دوست داشتن را . بیاموز معنی عشق را وهمیشه درکنارم بمان  Upgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with
 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email
 with 1000's of emoticon icons


نیمه شب صورتم را به خدا خواهم کرد


ازخدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا جان دارم و درسینه نفس


به تو و عشق تو ای دوست وفا خواهم کرد
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

 

Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with
 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email
 with 1000's of emoticon icons

هر لحظه هر کجا


نگاهم تو را جستجو می کند


ثانیه ها را برای دیدن تو می شمارم


قلب من در کنار قلب تو می تبت


روح من تو را صدامی زند
من تو را می خواهم     
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

همینطوری

باز بی خوابی های همیشگی و صدایی که همیشه گوشم از آن پر می شود چرا ؟؟ 

هر چیزی چرایی دارد اما چرا اصلا چرا ؟   کمی بیندیش به آن ؟

نمی دانم چرا امشب می خواهم از هم چیز بنویسم ولی در این سکوت عمیق شبانه فقط صدای نوشتن من می آید
 
کمی هم صدای کشیده شدن جارو ی رفتگر  بر روی ذهن سرد زمین  کمی هم صدای سردرد از پیشانی به چشمانم
 
کشیده شده آنقدر که دارد سوت می کشد و همین صدای کم را بگیر و برو تا برسی به آهنگ یخ زده قلبی که هر لحظه
 
بیشتر ترک برمی دارد الکی  

از همه چیز دلم پر از خالی است > پر از حرف های ... ~ ~~~~~~~~~ ه ه ه ه ه ه ه ه !!!!!!
 
 گاهی وقتها که فکرش را می کنم خط بیرنگی را می بینم  که بوی فریب می دهد
 
چه رنگ بدرنگی است این رنگ >>> ........ نمی گویم چه رنگی است فقط  بدرنگ .

 

 
 

رمز موفقیت

کار نیک کردن خرج چندانی ندارد . دوستان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 نیکوکاری لزوماً عملی پر آب و تاب و قهرمانه نباید باشد .

 اثر یک کلام سادهی خوب و یک تعریف می تواند راه درازی را بپیماید ،

 درازتر از آنچه که ما می دانیم . گاه ، حتی می تواند ناجی یک زندگی باشد .

چون دل ببردی و جگر من بسوختی

با دل بساز و بیش از اینم جگر مسوز

« عطار »