دوست داشتن

Upgrade your email with 1000's of emoticon
 icons Upgrade your email
 with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

 
از دوست داشتن گفتم ازمن بیزار شدی . ازعشق گفتم از من متنفر شدی . از  
 
 ماندن گفتم ازمن دور شدی تو ای دوست بیا به من بیاموز چگونه دوست داشتن را . بیاموز معنی عشق را وهمیشه درکنارم بمان  Upgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with
 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email
 with 1000's of emoticon icons


نیمه شب صورتم را به خدا خواهم کرد


ازخدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا جان دارم و درسینه نفس


به تو و عشق تو ای دوست وفا خواهم کرد
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

 

Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with
 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email
 with 1000's of emoticon icons

هر لحظه هر کجا


نگاهم تو را جستجو می کند


ثانیه ها را برای دیدن تو می شمارم


قلب من در کنار قلب تو می تبت


روح من تو را صدامی زند
من تو را می خواهم     
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...دوست داشتن چیز خوبیه ولی تا زمانیکه...

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ

نمی دونم چی بگم فقط می تونم بگم معذرت

محمد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
زیبا بود امیر
ولی تا چه اندازه
خیلی از این کارا رو انجام دادم ولی...........؟؟؟؟؟

Roya جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

shomam khob baladi shoaar bedi ,in harfaro kheili ghashang taram mishe nevesht ama kojast amalesh??? kie ke be ina vaghan vafadar basheo amal kone??? amir tahala shode az khodet badet biad?? tahala shode majboor bashi too oje doost dashtane kasi azash begzari?? be ina khoob fekr kon!

پریا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

omran age man be kasi az in harfa bezanam va kasi jorat kone bara man az in cherto perta radif kone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد