آرام بخش

تو را به جای همه ی کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

 

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم

 

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و

 

بهای نخستین گناه تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

 

تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمیدارم دوست می دارم.

 

 

 

 

حالا اگر تنها شدی پس بشنو!!؟؟

 

 

خدا در قلب توست و تو در بیابان ها به دنبالش می گردی؟؟؟

 

؟ 

  

                                هر کجا محبت باشد،خدا هم هست !!!

 

         هر چه روح به خدا نزدیکتر باشد، آشفتگی اش کمتر است

 

     زیرا نزدیک ترین نقطه به مرکز دایره، کمترین تکان را دارد.

 

      هر اتفاقی که می افتد،چه کوچک چه بزرگ،وسیله ای است

 

               برای آنکه خدا با ما حرف بزند و هنر زندگی

 

                              دریافت این پیام هاست.

 

        یادمان باشد دوستان هر کجا محبت باشد،خدا هم هست .

 

 

                                       ببخشین دیر شد دوستان !!!

سال تحویل

لحظه ای که سال تحویل میشه … تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی … کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… سال نو مبارک گلم
 
 
www.hamtaraneh.com
 
 
 
امروز دو نفر از من آدرس و شماره تورو از من میخواستن منم بهشون دادم یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال 87 میاد سراغت
 
www.hamtaraneh.com
www.hamtaraneh.com
 
 
سایه حق
سلام
عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک
www.hamtaraneh.com
 
سلامتی
سعادت
سیادت
سرور
سروری
سبزی
سرزندگی
هفت سین سفره زندگیتان باشد.
نوروز ۸۷ مبارک
 
www.hamtaraneh.com
 
باآرزوی سالی سر شار از موفقیت..
 
یک نکته.......
 
 
 سال 7030 میترایی آریایی، 3746 زرتشتی، 1387 خورشیدی. اگرچه پیامبر 1387سال
 
پیش هجرت کردند ولی سرزمین آریایی من 5645 سال پیش از آن نوروز را جشن می
 
گرفت و 2361 سال پیش از آن مردمان این دیار، خدای را ستایش می کردند و کوروش 1182
 سال پیش از آن دوستی را در جهان گسترانید. پیشینه سرزمین من بسی بیشتر از 1387
 
سال می باشد. بر سرزمین خود ببالید فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز , جاودانه
 
ترین جشن روزگار "