بازگشت... *<*>* یه آپ توپ *<*>*

 

 

 آرزوهای من 


آرزوی خورشید کافی برای تو می کنم که افکارت را روشن نگاه دارد بدون توجه   

 به اینکه   روز چقدر تیره است . 


آرزوی باران کافی برای تو میکنم که زیبایی بیشتری را به روز آفتابیت بدهد . 


آرزوی شادی کافی برای تو می کنم که روحت را زنده و ابدی نگاه دارد .
 

آرزوی رنج کافی برای تو می کنم که کوچکترین خوشی ها به بزرگترینها تبدیل شوند . 


آرزوی بدست آوردن کافی برای تو می کنم که با هر چه می خواهی راضی باشی . 


آرزوی از دست دادن کافی برای تو می کنم تا بخاطر هر آنچه داری شکرگزار باشی . 


آرزوی سلام های کافی برای تو می کنم که بتوانی خداحافظی آخرین راحت تری داشته باشی .
 

آرزوی من این است که همیشه در کنارم باشی . دوستت دارم 
 

  

گفت فرق رویا با آرزو چیست ؟ گفتم آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا 

 

 یک آرزوی شیرین دست نیافتنی . گفت من رویا هستم یا آرزو؟ 

 

 گفتم رویای که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است!!!