کلام تازه

      سلام دوستان 
 
                     *********************************
من از تو می نویسم کلام تازه ای تو از من می نویسی که پراوازه ای

رسیده وقت رفتن نشسته توچشام سکوت مبهم تو شکسته تو صدام

برای کوچ اخر تو همراه منی برای دل بریدن دلیل رفتنی

می مونه کنج سینم هوای انتظار می خونم شعر رفتن تا برگرده بهار

تو دریای نگاهت
 
 شکسته قایقم

تودنیای بزرگت
 
غریبی عاشقم

برای شعر خوب
 
 تو می خونم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مسافروقت رفتن خداحافظ نگو تو کوله بار عشقی سفر تا راه دور

که زیر سایبون تو می مونم

سفر تا انتها تو هم با من بیا تویی همراه من تمووم لحظه ها

تو تنها عاشقی برای قصه هام بیا با من بمون تو نبض جاده هام

که مقصد منتظر برای ما سکوت و میشکنه صدای ما  
 
شاد باشین
 
ارادتمند شما
Amir........
 
 
 

چندتااف جدید

خواستم برای از دست دادنت اشک بریزم تمام اشکهایم رابرای به دست آوردنت ریخته بودم

جاذبه چشمانت را وقتی که اولین سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم  

وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند اما وقتی قلبی آتش می گیرد

 کسی شعله اش را نمی بیند.

میروی و گریه می آید مرا اندکی بنشین که باران بگذرد

دانشجو اگر عاشق شود بی پرده مشروط می شود چیزی شبیه حذف ترم با

 عشق ممکن می شود. 

به مد پوشان بگویید ....که اخرین مد کفن است

میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم   

روش دفع انگل :30 روز تمام فقط چایی و بیسکوبیت می خورید روز 31 فقط چایی

می خورید در این صورت کرم میاد بیرون و میگه بیسکوبیتش کو؟  

آنهایی که باتو خندیده اند ممکن است تورا فراموش کنند ولی آنهایی که باتو گریه کرده اند

هرگز تورا از یاد نخواهند برد  

دیوار

دیوارهای دانشگاه را بلندتر از   


دیوارهای زندان ساخته بودند حق داشتند 


نگهبانی از فکرها خیلی دشوارتر  


از نگهبانی از جرم است  

 

ای کاش

*.ای کاش بین دلها غصه ها مردانه قسمت می شدند

ای کاش لحظه ی تولد چشم فرو می بستم و در دنیایی

چشم می گشودم

 که در آن غم نبود اکنون که به این دنیای تهی از شادی

آمدم و راه برگشت ندارم به دنیایی می اندیشم و

حسترتش را دارم که

پر از محبت و پر از عشق    

میلاد امام علی (ع) مبارک باد.

خدایا تورا شکر می نمایم که به من توفیق دادی که میلاد بنده

 خوبت را تبریک گویم  بر تو و همه پیامبرانت  و

 امامانت سلام و صلوات.

تهمونده

می دانم کوله ام سنگین و دلم غمگین است

اما تو دلواپس نباش... نیامدم که بمانم!...
 
 
تهمونده خیانت

می گذرم ازتوبی وفا

توکه پرازحماقتی

ختمه دروغهای سیاه

تهمونده خیانتی

هرچی بگم به توکمه

این نقطه دل منه

یه روزی رسوات میکنم

تابشناسن, توروهمه 

حتی لیاقت نداری

که فکرکنم تو کی بودی

فقط میخوام ,جون بکنی

مهم نبود که چی بودی