میلاد امام علی (ع) مبارک باد.

خدایا تورا شکر می نمایم که به من توفیق دادی که میلاد بنده

 خوبت را تبریک گویم  بر تو و همه پیامبرانت  و

 امامانت سلام و صلوات.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.chacheie.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی عالی بود من هم این روز قشنگو تبریک می گم البته با تاخیر
من لینکت کردم با همون اسمی که می خواستی
بازم پیشم بیا

راستی خودتو بیشترمعرفی کن

فعلا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__ اپم_ _%%
________%%_________%%%
_______%%___بدو بیا____%%%
______%%______________%%
_____%%________________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

پریسا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.tme.blogfa.com

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه
سلام مهربون
خوبی؟
اگه دوست داشتی به من سر بزن و اگه خواستی من رو تو لینکت قرار بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد