دریچه ای به رحمت خدا

و او همیشه هست. همیشه اینجاست . لابه لای لبخندهای تو، کنار تو، کنار
 
 دل لرزه ای تو...حتی پیش از آنکه لبی بجنبانی برای زمزمه ی دعا
 
    شب به خیر خدای مهربان من  
 
 
آشنایان درگاه خداوند ،قلب های خود را به سوی شیرینی عشق سوق میدهند.
 
آرام باشید و بگذارید آرامش الهی در شما جریان یابد!فقط هنگامی روح به آرامش
 
 می رسد که انسان کارهایی بر اساس حقیقت انجام دهد و
 
 جسم و ذهن او نیروی صبر و شکیبایی داشته باشد.
 
شب به خیر خدای مهربان من
 
: بگذار باز هم بگویم
 
دوستت دارم ؛ دوستت دارم ؛ دوستت دارم
 
**********************

ملاصدرا می گوید: خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو

 

 کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود

 

 و به قدر ایمان تو کارگشا می شود

 

**************
امیدوارم پست خوبی گذاشته باشم بعد از این همه مدت 
آرزومند آرزوهایتان
تنها ترین تنها
دلتنگی

آغوش

در آغوش کشیدن،سهیم شدن در خوشی ها و نا خوشی هاست

 

راهی است برای دو ستان که به یکدیگر بگویند

 

تو را برای آنچه هستی دوستت دارم

 

آغوش تو برای هر کسی می تواند باز باشد

 

   کسی که برایش ارزش قایلی !!!!!!!!!

  

   کسی که دوستش داری !!!!!

 

 

براستی که در آغوش کشیدنی ساده می تواند

 

احساسی پاک و ماندنی در دیگران ایجاد کند

 

در هر کجا و با هر زبان

 

در آغوش کشیدن،نیازی به اسباب و لوازم ندارد

 

تنها دستانت را بگشا و قلبت را نیز هم..

 

*******************************************

 

بیمارستان: مکانی که بیمار در آنجا با دو نوع عمل روبرو می شود :

عمل پزشکی به دست پزشک و عمل غیر انسانی توسط حسابدار بیمارستان

*************************

             بازم  میگم سعی می کنم پستی که میزارم..... از نظر خود ودوستان بهترین باشه

 

                             واسه همین دیر اپ می کنم ******** شرمنده ها !!!!!!!!!!!!

 

نظرتو اینجاهم ببینم ها این وبلاگو هم از دست ندین   

 

    http://khodsazi.blogsky.com

 یا حق