نکته بعد از مدتها

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی ، نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی ، قاصدک هیچ کس با من نیست ، همه رفتند ، تو چرا می مانی ؟؟

----------------

اگه سکه دو رو داره، اسیر دست بازاره. نه عشقی داره تو کارش. نه مهری داره بازارش

تو که سکه نبودی یار بودی. به ظاهر عاشق و غمخوار بودی

مرا گمراه کری وای بر من. تو هم افسوگر و مکار بودی

----------------------

نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری ، هرگز تو بی وفایی ،
روی گلهای نرگس ، با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم ؛ زندگی بی تو هرگز !
  

-------------------

عزیزتر از آنی که بگویم دوستت دارم ، محبوب تر از آنی که بگویم می خواهمت ،
نمی گویم مال من باش!فقط گاهی به یادم باش !

-------------------

گر مذهب مردمان عاقل داری .یک دوست بسنده کن که یک دل داری

-----------------------

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید .ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود

-----------------------