اندیشه

چه بسا اشخاصی که فقط با صدای طنین کلنگ گور کن از خواب بیدار میشوند.

دیروز را فراموش کن... امروز کار کن به فردا امیدوار باش دوست عزیز 

برای آدمای خوش زبان وخوش شیرین هیچکس دشمن نیست ها........ 

 

دلتنگی

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده


دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش

 همانند من است

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند

 دل من است

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق

 را به قلب من هدیه می دهد


دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش

 تنهایی من است

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است

 



 

نکته

کسی که هیچ چیز را تحمل نمی کند خود او نیز تحمل ناپذیر است.   

بدترین گناه گناهی است که صاحبش آنرا کوچک بشمارد.  

همه جا شادی وخوشحالی ما لایه نازکی است که بروی

رنج وغصه خود می کشیم 

موفق باشین

۵ نکته

چیزی بگو که ارزش آن بیش از خاموشی باشد

زبان استخوان ندارد ولی به آسانی استخوان می شکند

سکوت چنام موضوع جالبی است که ساعتها

می توان درباره اش حرف زد

با دیگران بخند نه بردیگران

مگذار زبانت گلویت را قطع کند

موفق باشین